National
Standard Bank jammer oor “tegniese haakplekke”─── 05:53 Tue, 02 Sep 2014
Johannesburg - Standard Bank het om verskoning gevra nadat “tegniese haakplekke” Maandag tot gevolg gehad het dat die bank se kliënte glo vir ure nie kontant kon onttrek of hulle debietkaarte by betaalpunte kon gebruik nie.
“Die bank betreur enige ongerief wat veroorsaak is,” het Funeka Montjane, Standard Bank se uitvoerende hoof van persoonlike- en besigheidsbankdienste, in 'n verklaring gesê.
“Ons ondersoek die oorsaak. Voorlopige ondersoek dui daarop dat die voorval deur 'n probleem met ons hardeware veroorsaak is.” Montjane sê die stelsel is binne twee uur herstel.
Talle gebruikers op sosiale media beweer egter dat die probleem veel langer geduur het. Kliënte sê hulle kon nie kontant onttrek of hul debietkaarte by betaalpunte gebruik nie. Die bank se selfoon- en internetbankdienste was ook nie beskikbaar nie.
“Ons ondersoek die oorsaak. Voorlopige ondersoek dui daarop dat die voorval deur 'n probleem met ons hardeware veroorsaak is.” Montjane sê die stelsel is binne twee uur herstel.
Talle gebruikers op sosiale media beweer egter dat die probleem veel langer geduur het. Kliënte sê hulle kon nie kontant onttrek of hul debietkaarte by betaalpunte gebruik nie. Die bank se selfoon- en internetbankdienste was ook nie beskikbaar nie.
Sapa